סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

סטודיו לעיצוב ומיתוג

בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים השיווקיים שלכם? האם הלקוחות והאנשים שמכירים אתכם רואים בכם מותג של ממש, האם לאורך כל אמצעי השיווק בהם אתם משתמשים יש את אותו קו עיצובי? אם עניתם על אחת או יותר מהשאלות הללו תשובה שלילית, כנראה שאתם צריכים למצוא שירותי סטודיו לעיצוב ומיתוג.

 

סטודיו לעיצוב ומיתוג – מה זה אומר?

בעידן שלנו, הכוונה בסטודיו לעיצוב ומיתוג היא להתמחות ספציפית בעולם הדיגיטלי. וכאשר לכל סטודיו הפועל בתחום יש את ההתמחות והניואנסים שלו, כאן בעצם נכנס התפקיד שלכם בתור לקוחות.

 

כלומר, עליכם לבחור סטודיו לעיצוב ומיתוג שתואם באופן מושלם את הצרכים השיווקיים שלכם בתור עסק, שמסוגל לבצע מיתוג חברות באופן מקצועי, ויוכל להביא לידי ביטוי את המטרות והערכים שעל פיהם אתם פועלים דרך הדיגיטל והדפוס.

 

 

סטודיו לעיצוב ומיתוג – מאיפה מתחילים?

על מנת לבנות מיתוג ועיצוב שיווקי ומקדם השלב הראשון, זאת אחרי שבחרתם סטודיו מומחה הוא לקיים פגישת קונספט מקצועית ביניכם לבין אחד מאנשי המפתח בסטודיו. בשלב זה, המטרה היא קודם כל לזהות את קהל היעד שאליו אנו פונים ומהן מטרות הפרסום והשיווק שלנו. הרי יש כל כך הרבה רעיונות, כל כך הרבה צבעים, כל כך הרבה אופציות… אז איך יודעים במה לבחור? לאיזה כיוון ללכת מבחינה עיצובית? כאן בדיוק נכנס לתמונה הידע המקצועי והניסיון של הסטודיו מולו אתם עתידים לעבוד.

 

אחד הדברים שהכי עוזרים לנו להבין מהי המטרה בפעילות המקצועית של סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי הוא לענות על השאלה האם דרך הפלטפורמה השיווקית איתה יצאנו החוצה בין אם זה כרטיס ביקור, אתר אינטרנט תדמיתי, עיצוב רול אפ או פלייר, המסרים שרצינו להעביר עוברים החוצה בצורה חלקה.

 

מיקוד הוא המפתח לבניית תכנית שיווקית אסטרטגית נכונה ויעילה לאורך כל התהליך. כלומר אם הגענו לסטודיו לעיצוב גרפי במטרה לייצר באז לאירוע ספציפי שאנחנו מפיקים לקידום העסק שלנו, הרעיון הוא להמשיך באותו קו כדי שתמיד, לא משנה מה, כשהלקוחות שלנו ייראו איזשהוא אקט שיווקי שקשור לפעילות שלנו, הם ידעו לזהות מי אנחנו.

 

טיפים מנצחים לבחירת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג

  1. וודאו שהסטודיו משרת את הפעילות השיווקית שלכם בכל התחומים. כדאי לבחור בסטודיו שיתן לכם מענה לכל השירותים הגרפיים להם אתם זקוקים, תחת קורת גג אחת.
  2. בחנו עבודות קודמות של אותו הסטודיו ובקשו לקבל המלצות מלקוחות קיימים, כך תוכלו לקבל רושם מקצועי ורלוונטי עבור הפעילות שלכם.
  3. לכו עם האינטואיציה שלכם. חשוב שיהיה קשר טוב ביניכם לבין האנשים הפועלים בסטודיו, בין אם מדובר במעצב גרפי אחד שמרכז אצלו את כל הפעילות ובין אם מדובר בצוות, בו לכל אחד יש את התפקיד שלו וכולם עובדים בהרמוניה.

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות

עיצוב ברושור למוצרים ושירותים

עיצוב ברושור בשנים האחרונות, חל שינוי של ממש בתחום הדפוס. היום, ניתן לשדרג את כל התהליך השיווקי והפרסומי של העסק שלנו עם