עיצוב רול אפ

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עיצוב רול אפ מקצועי

במאמר הבא נסביר לכם על מה מדברים כשמזכירים עיצוב רול אפ, מהו התהליך הנכון לעיצוב רול אפ ומהם היתרונות של המוצר הזה עבור העסק שלכם מבחינה שיווקית.

לפני שנדבר בהרחבה על רול אפ באופן ספציפי, חשוב להזכיר שלכל המוצרים המודפסים ישנה השפעה לא מבוטלת עבור העסק שלנו, בהיבט השיווקי והפרסומי. אותם מוצרים מסייעים לנו לפנות בצורה אופטימלית לקהלי היעד שלנו, להעביר מסרים בצורה פשוטה ומהירה, למשוך את עיניהם של הלקוחות שלנו ואף לקדם מוצרים או שירותים מסוימים שאנחנו רוצים לשנות את התפיסה עליהם.

 

מהו הרול אפ?

רול אפ הוא בין מגוון המוצרים השיווקיים אשר מסייעים לנו בעיקר בקידום העסק בעיקר במסגרת אירועים עסקיים, אירועי השקה ומכירות, קידום של מוצרים חדשים, הכרזה על מבצעים, ושימושים נוספים בהתאם לצרכים של הארגון או העסק.

 

מדובר למעשה בסוג של כרזה או פוסטר אותם אנו ממקמים על סטנד נייד שמאפשר לבצע העברה קלה ממקום למקום.
את הרול אפ כל אחד יכול לגלגל, להכניס לרכב שלו ופשוט לפתוח אותו בכל מקום שרוצים למקם אותו. יתרון הניידות נחשב למרכזי כי עבור עסקים שמארגנים כל מיני ימי מכירות, ימי השקה או לוקחים חלק בתערוכות וכנסים, מדובר במוצר מושלם.

 

יתרון נוסף ברול אפ הוא בכך שאיננו תופס הרבה מקום, ולכן לא צריך להיערך או להכין את עצמנו מראש.
הוא פשוט איתנו תמיד, ותמיד ניתן להחליף את המלל והתמונה לפי הצרכים השיווקיים שלנו. מכיון ומדובר במוצר גדול מספיק, יש לו נוכחות והוא מאפשר להעביר את המסר בצורה מדויקת, ברורה ואיכותית.

יתרון נוסף ולא פחות חשוב בא לידי ביטוי ברמה השיווקית. הרול אפ תופס את עיני הלקוחות בצורה  טובה כי הוא מהווה מעין סוג של מגנט ואז כל תשומת הלב מופנית אליו, ובנוסף, ניתן להציג עליו כל מסר שאנחנו רוצים.

 

בדומה לנושא עיצוב לוגו לעסק, עיצוב רולאפ הוא תהליך ייחודי המותאם לצרכים השיווקים שלנו ובעצם כך אנו יכולים לקדם את העסק שלנו בתערוכות, לקשט איתו את המשרד או החנות שלנו ועוד.
בדרך כלל רול אפ מגיע לגובה של שני מטרים והרוחב שלנו נע בין 80-100 סנטימטרים.
מכיון ומדובר במוצר גדול יחסית, יש לו נוכחות והוא מאפשר להעביר את המסר בצורה מדויקת, ברורה ואיכותית.

 

עיצוב רול אפ – איך עושים את זה?

עיצוב רול אפ הוא חלק בלתי נפרד מכל מיתוג לעסקים וחברות.

כלומר, לאורך כל הדרך, תמיד עלינו להתייחס לאסטרטגיה שבחרנו ודרך מוצרים שיווקיים כמו רול אפ למקד אותה ולהציג את הערכים שמייצגים אותנו.

בתהליך עיצוב הרול אפ נוכל להביא לידי ביטוי את הערכים של העסק שלנו בין אם זה דרך הצבעים שנעשה בהם שימוש, בין אם זה במלל שנבחר לכתוב ובין אם במסר שעומד מאחורי הכיתוב.
אם למשל המותג שלנו מבוסס על צבעים כמו ירוק, לבן ותכלת, גם הרול אפ יהיה מבוסס על אותם הצבעים.

 

טיפים לעיצוב רול אפ

שמירה על קו אחיד בתהליך המיתוג מאפשר ללקוחות שלנו לזהות אותנו ולחזק את הקשר שנבנה.
לאחר שהחלטנו על קו עיצוב כללי, עלינו להחליט מה אנחנו רוצים לכתוב או להציג ברול אפ. המסר חייב להיות ממוקד וקצר, ברולאפ אין מקום לסיפורים ארוכים כמו למשל בפוסט בפייסבוק.
זה חייב להיות קצר, ממוקד ומעביר את המסר.

 

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא השפה הגרפית שאנחנו בוחרים.

לכן, אם הרול אפ הוא חלק בלתי נפרד מקידום מכירות או שאנחנו עושים בו שימוש במטרה לקדם אירוע מסוים כמו הרצאה, כנס או תערוכה, חשוב לעצב את הרול אפ בדיוק באותה שפה גרפית של שאר האמצעים השיקיים שלנו כמו ההזמנה לאירוע, הכרזה, הפולדר או כל דבר אחר שבחרנו להוציא החוצה.

 

למעשה, הרעיון הוא ליצור באז סביב אותו מוצר או שירות חדש ולקדם אותו בצורה מיטבית.
חייב להיות קשר ישיר בין התמונה שאנחנו בוחרים למסר שאנחנו מעבירים. באמצעות הרול אפ אנחנו רוצים לייצר חשיפה כמה שיותר גדולה ולהלהיב את הקהל שלנו. ממש כמו שאנחנו עושים בהזמנת Save The Date לאירוע חשוב.

 

 

רול אפ

 

עיצוב רול אפ – כמה זה עולה?

העלות הכרוכה בכל עיצוב רול אפ משתנה בין חברה לחברה, איך לרוב תהיה מורכבת מכמה פרמטרים קבועים:

  1. גודל הרול אפ – ככל שהרול אפ יהיה גדול יותר, כך המחיר יעלה בהתאמה.
  2. סוג הפתיחה – יש כל מיני סוגים של פתיחות או גלגולים וככל שהגלגול פשוט ומהיר יותר, כך המחיר גבוה יותר.
  3. הדפסה – סוג ההדפסה משפיע גם כן על המחיר.

 

בכל מקרה, שווה להשקיע בתהליך העיצוב כדי שהרול אפ אכן ישרת את המטרה שלנו ולא סתם נמצא את עצמנו מבזבזים מאות שקלים.

 

היכן ניתן למקם את הרול אפ?

יש מגוון אזורים שאפשר למקם את הרול אפ. למשל, ניתן למקם אותו בכניסה למשרד או לחנות שלכם.
אם למשל המשרד שלכם ממוקם בקומה גבוהה או תחתונה שקשה להגיע אליה, הרול אפ יכול לעזור בהגברת החשיפה למקום.

בנוסף, ניתן למקם את הרול אפ באירועים עסקיים כמו כנסים למשל, שהמטרה שלהם היא להפגיש בין בעלי עסקים שונים וליצור ביניהם אינטרקציה. כנס הוא מקום מעולה למיקום של רול אפ מעוצב.

בנוסף, ניתן למקם רול אפ גם בירידים או פסטיבלים, דוכנים, או סתם ליופי. הכל תלוי במותג שלכם ומידת ההשקעה השיווקית שלכם.

איך הכי נכון לעצב רול אפ לעסק?

ובכן, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיעזר בחברה המתמחה בעיצוב פתרונות שיווקיים, סטודיו לעיצוב גרפי, שתסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב.
כדאי לבחור סטודיו המתמחה בעיצוב רול אפים ולנסות שהבחירה שלכם תתאים גם לשאר המוצרים השיווקיים שאתם מדפיסים במהלך השנה.

במידה והתקציב שלכם מוגבל, תוכלו להיכנס לאפליקציות או אתרי אינטרנט המאפשרים עיצוב רולאפ עצמאי תוך מספר דקות, אך התוצאה כנראה שלא תהיה איכותית באותה המידה.

 

לסיכום, היתרונות שברול אפ כמוצר שיווקי לעסק שלכם:

  1. מסייע בחיזוק תדמית חיובית שהתחלנו לבנות
  2. תורם לקידום מוצרים, שירותים או אירועים ספציפיים
  3. ממקד את הלקוחות שלנו לקהל יעד ספציפי
  4. יתרון הניידות – ניתן להעבירו ממקום למקום
  5. ניתן לעשות שימוש חוזר במתקן ורק להחליף את הדפוס
  6. יתרון הנוכחות – הרול אפ מגיע במגוון של מידות והוא מרשים מאוד, לכן יש לו נוכחות

 

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות