עיצוב לוגו מקצועי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק

בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל מבחינה שיווקית? עיצוב לוגו מקצועי זה בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לבנות קו מיתוגי לעסק שלכם.

 

למעשה, התפקיד של הלוגו אותו אנו עתידים לעצב הוא לשדר לקהל היעד שלנו מי אנחנו, במה אנחנו מאמינים ועוסקים, ועל איזה "גל" אנחנו משדרים. למרות שאנחנו חיים בעידן דיגטלי וכל אחד ואחת מאיתנו יכול לעצב לעצמו לוגו לעסק בעזרת אתרים ואפליקציות אונליין, אנחנו ממליצים לכם כן להיעזר בגרפיקאית או בסטודיו המתמחה בעיצוב לוגו מקצועי. ומדוע? כי בסטודיו מקצועי יש את כל הידע, הכלים והתוכנות בכדי להפוך את הלוגו שלכם למדויק בהתאמה מושלמת למסרים שאתם רוצים להעביר!

 

מה המסר שאתם רוצים להעביר?

הנה כמה דוגמאות שיסייעו לכם להבין מה הכוונה בהעברת מסר כחלק בלתי נפרד מתהליך של עיצוב לוגו מקצועי; חברה המוכרת מוצרי בטיחות לבית במטרה למנוע תאונות עם ילדים – משדרת מסר של בטיחות. דיור המייצר סביבה תומכת לקשישים מציג מסר של ביטחון, חום, אהבה וביחד. חברת ניקיון לבתים אחרי שיפוץ מעבירה מסר של חדש, נקי, רענן.

 

סוגים של לוגואים

דבר נוסף שכדאי שתבואו איתו מוכנים לכל מעצב או מעצבת גרפית ברגע שאתם מחליטים על עיצוב לוגו מקצועי, הוא להכיר את סוגי הלוגואים הקיימים:

  1. לוגו טקסט או לוגו טייפ – למעשה מדובר בלוגו המשלב במרביתו טקסט, מלל. כאשר מעצבים לוגו טקסט הרעיון הוא ללכת על אלמנטים גראפיים בסיסיים כמו קיים או גבולות שמאפשרים ליצור הרמוניה לאותיות. מתי משתמשים בלוגו כזה? למשל, כאשר שם העסק או החברה ארוך מדי ולא ניתן לקצר אותו ואז לוגו שהוא טקסט עוזר לנו לשמור על רצף ועל מראה אחיד.
  2. לוגו סימבול או לוגו סמל – כאן מדובר בעצם במקרה ההפוך של לוגו טקסט. כלומר, בלוגו כזה אין בכלל מילים או אותיות אלא רק דמויות או סמלים. נשתמש בלוגו כזה רק כאשר המותג שלנו מוכר ואנשים מבינים מה בדיוק המסר שאנחנו רוצים להעביר. סמל נקי, פשוט ונעים לעין יעשה עבודה שיווקית מצוינת, לפעמים אפילו יותר מאשר מלל.
  3. לוגו המשלב את שני הלוגואים הראשונים – שילוב בין טקסט לצורה או סמל מתאפשר ומומלץ ברוב המקרים. כי אז גם אנחנו מציגים את שם העסק שלנו וכולם יכולים להבין במי מדובר וגם מספרים סיפור יפה שמשלב בתוכו את הטקסט.

 

אז איך מעצבים לוגו?

ובכן, מדובר בתהליך מחשבתי יצירתי הדורש מצד אחד הבנה בשיווק וכמובן מיתוג עסקים, אך גם נגיעות של יצירתיות וצבעוניות. בשלב הראשון אנחנו מזהים מה אנחנו רוצים להעביר דרך הלוגו, כאמור אילו מסרים. בשלב הבא, אנחנו מזהים את קהל היעד שלנו. לאחר מכן, חושבים על סגנון עיצובי, צבעים, גודל ובשלב הסופי עוברים לתהליך העיצובי.

הנקראים ביותר

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות

עיצוב ברושור למוצרים ושירותים

עיצוב ברושור בשנים האחרונות, חל שינוי של ממש בתחום הדפוס. היום, ניתן לשדרג את כל התהליך השיווקי והפרסומי של העסק שלנו עם