עיצוב לוגו לעסק – חשוב לדעת

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עיצוב לוגו לעסק

אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך המיתוג לעסק שלכם, ודאי שאתם מבינים את החשיבות של עיצוב לוגו לעסק על ידי סטודיו לעיצוב גרפי, ואולי אתם אף מדמיינים איך הייתם רוצים שהלוגו שלכם ייראה. לעיצוב הלוגו השפעה אדירה בכל מה שקשור לתהליך המיתוג והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרגיה השיווקית שלכם. למעשה, הלוגו הוא הפרזנטור של העסק שלכם וחשוב מאוד לדייק אותו. אז איך עושים את זה נכון?

 

הקריטריונים החשובים בתהליך עיצוב לוגו לעסק

אז יש כמה קריטריונים חשובים בהתייחסות לעיצוב הלוגו לעסק. הראשון הוא הצבע. לכל צבע יש תפקיד שונה בהעברת המסרים. לכן, חשוב שהצבעים שאתם בוחרים הם לא רק צבעים שאתם אוהבים, אלא צבעים שמתאימים לעיצוב ולערכים שעומדים מאחורי העסק שלכם.

 

משמעות הצבעים בעיצוב לוגו

למשל, לצבע האדום יש קשר ישיר לכוח, תשוקה, אהבה, שמחה, לכן הצבע האדום יתאים לעסקים שחשוב להם להפגין עוצמה ונוכחות. לעומת זאת ירוק, מתאים לעסקים הקשורים לטבע, שלסביבה ולהתייחסות אליה יש חשיבות. מדובר בצבע מאוזן ולכן חשוב שהערכים שמייצגים אתכם ישדרו על אותו גל. שימו לב שלכל צבע יש כמה גוונים ולכן גם כאן חשוב לדייק. ניתן כמובן לשלב כמה צבעים.

 

צורת הלוגו

הצורה של הלוגו משקפת לגמרי את המשמעות של המוצר או השירות שאתם מספקים. אם למשל נתייחס לשתי צורות עיקריות – עיגול או ריבוע, והייתם צריכים לבחור אחת מהם לעסק שלכם. ברור לכל אחד ואחת מכם מהי הצורה שהייתם בוחרים, לא? זה בדיוק הרעיון. אם בחרתם עיגול, ככל הנראה שלעסק שלכם יש אינטרקציה עם אנשים, שהוא גמיש בשירותים שהוא מעניק ואולי אפילו מפנק את הלקוחות שלו. לעומת זאת, אם בחרתם ריבוע, כנראה שהעסק שלכם מאוד מדויק, יש לו נוכחות והוא פועל לפי חוקים וכללים ברורים. אין לבחירה זו יתרונות או חסרונות אחת על פני השניה, מדובר בבחירה שבאה לפשט ולהציג אתכם בצורה שקופה, כפי שאתם. ניתן כמובן לשלב קווים וצורות שונים, רק חשוב שתהיה התאמה. ישנה חשיבות רבה גם לבחירת הפונט.

 

כל מעצב גרפי יאמר לכם, שאחד הדגשים הכי חשובים בתהליך עיצוב לוגו לעסק הוא שהלוגו שאתם מעצבים, מתאים לכל גודל שכן הוא ילווה אתכם לאורך כל תהליך המיתוג: הוא יופיע בכרטיסי הביקור שתחלקו באירועים עסקיים או כאשר תתקלו באנשים שמביעים בשירות שלכם עניין, באתר האינטרנט שלכם, בניוזלטרים, ברול אפים, פליירים, שלטי חוצות או בכל אמצעי שיווק אחר שתעצבו בין אם דיגיטלי ובין אם מודפס.

 

חשוב – לפני שאתם מאשרים את הגודל של הלוגו, בדקו איך הוא נראה בגודל של שני סנטמיטרים ושאלו האם הוא קריא, האם הוא ברור והאם הוא עדין מייצג את מה שרציתם גם בגודל קטן.

 

הטיפ שלנו: אם אתם מעוניינים בלוגו מקצועי, היעזרו רק בחברה המתמחה בעיצוב לוגואים וכן מיתוג לעסקים!

 

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות