מעצבת גרפית למיתוג העסק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מעצבת גרפית

כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו חיבור טוב איתה, כימיה טובה ותקשורת, אך גם חשוב באותה מידה לזכור שאסור שזה יבוא על חשבון המקצועיות שלה, הותק והנסיון בתחום. אז איך בוחרים את המעצבת הנכונה עבורכם או עבור העק שלכם? אנחנו  כאן כדי לסייע לכם בדיוק עם הסוגיה הזו.

 

כל לקוח הוא שונה ומיוחד, לכל לקוח יש את המטרות, הרצונות והצרכים שלו אשר באים כתוצר ישיר מהעסק אותו הוא מנהל. לצורך הדוגמא, חנות פרחים אינטרטית שונה לחלוטין ממטפל ברפואה סינית. אחד התפקידים המרכזיים של מעצבת גרפית כחלק בלתי נפרד מתהליך של מיתוג חברות ועסקים, הוא ראשית לתת ללקוח כיוון והכוונה. הרי רובנו באים עם איזשהוא ויז‘ן לעיצוב, רובנו כבר מבינים איך פחות או יותר אנחנו רואים את הברושור או את אתר האינטרנט שלנו מעוצבים, בין אם זה בצבעים, בין אם זה בתמונות או בפונט וכו', אבל בחלק ניכר מהפעמים אין התאמה בין הערכים והמטרות שהעסק מייצג לבין אותו ויז‘ן, וכאן נכנס התפקיד של מעצבת גרפית מקצועית. הרעיון הוא ביחד להגיע לעיצוב המושלם.

 

החשיבות של נראות אחידה לעסק

דבר נוסף ולא פחות חשוב שבא לידי ביטוי בתהליך עיצוב גרפי שנעשה בעזרתה של מעצבת גרפית מקצועית, הוא לייצר נראות אחידה לעסק. מה זה בעצם אומר? שלכל עסק יש בדרך כלל נוכחות במגוון פלטפורמות – נוכחות פיזית, נוכחות בדיגיטל או בפרינט . למשל, לאותה חנות פרחים שהצגנו מקודם יש גם עמוד פייסבוק מרשים, פרופיל אינסטגרם ובכל פעם שיש חג או יום מיוחד כמו יום האישה, יום האהבה או יום נישואין ללקוח קבוע של החנות, החנות יוצאת במבצע דרך מייל מיוחד או ניוזלטר, פוסט בפייסבוק, פלייר שנשלח בתיבות הדואר ועוד.

 

כאן נכנסת לתמונה הנראות האחידה של העסק. הכל חייב לשדר על אותו גל עיצובי. בין אם זה לוגו, פלייר, כרטיס ביקור, עמוד אודות או רול אפ, התפקיד של המעצבת הגרפית הוא לסייע לעסק לשמור על אותו פן עיצובי קבוע. השפה אחידה, הלוגו תמיד יוצג כדי שידעו מי אני ומה אני, פרטי התקשרות כאשר תמיד המטרה שלי היא להוביל לסגירה של עסקה בצורה כזו או אחרת. זה.המהות של שיווק כחלק מהעבודה של מעצבת גרפית. כך עושים מיתוג עסקים באמצעות עיצוב גרפי, ובצורה כזו אנחנו משדרים ללקוחות שלנו שהעסק שלנו בשל, יציב, חי, קיים ומעידים על רצינות.

 

7 טיפים מנצחים לבחירת מעצבת גרפית

  1. השקיעו מחשבה בתקציב לפני שאתם בוחרים מעצבת גרפית.
  2. שאלו את עצמכם מראש – מהו תהליך המיתוג שאתם מעוניינים לעבור?
  3. אספו המלצות מקולגות או אנשים שאתם סומכים עליהם
  4. שאלו את המעצבת הגרפית שאלות מקצועיות עד כמה שאתם יכולים, והבינו מראש מה החבילה כוללת, כלומר איזה שירותים אתם מקבלים במסגרת ההתקשרות ביניכם.
  5. בדקו את זמינות המעצבת לפרויקט שלכם.
  6. וודאו שיש חיבור אישי ביניכם ואתם משדרים על אותו גל.

 

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות

עיצוב ברושור למוצרים ושירותים

עיצוב ברושור בשנים האחרונות, חל שינוי של ממש בתחום הדפוס. היום, ניתן לשדרג את כל התהליך השיווקי והפרסומי של העסק שלנו עם