עיצוב פולדר לעסקים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב

אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות היא שלאורך כל ימות השנה עלינו להיות מוכנים להפתיע את הלקוחות שלנו פעם אחר פעם. מוצרים מודפסים עם פן שיווקי הם אחד הכלים המרכזיים והחשובים ביותר שאנו יכולים לנצל לטובתנו. הפעם בחרנו לספר לכם על עיצוב פולדר.

 

הכירו את הפולדר

 

פולדר הוא מוצר מודפס שבא לשווק מוצר או שירות הקשורים לעסק שלנו, או לשווק את העסק עצמו בכללותו. עיצוב פולדר יבוצע על ידי מעצב גרפי, ויכלול את הסמלים המייצגים של העסק כגון הלוגו, דרכי התקשרות כמו כתובת וטלפון של העסק, אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק, לצד רעיון פרסומי כלשהו. פולדרים ניתן לעצב בכל מיני צורות, גדלים וצבעים.

 

לאילו מטרות אפשר להשתמש בפולדר?

 

יש מגוון מטרות שניתן לממש באמצעות עיצוב פולדר:

 

  1. שיווק מוצר או שירות חדש הכנסתם לעסק שלכם מוצר או שירות חדש? תוכלו לפרסם אותם דרך הפולדר ולהפיץ אותם במקומות רלוונטיים.
  2. הזמנה לאירוע ניתן לעשות שימוש בפולדר כהזמנה לאירוע כמו השקת מוצר חדש למשל, כנס, תערוכה, הרצאה, יום כייף ללקוחות שלכם, יום מכירות או כל רעיון אחר לאירוע שאתם עומדים להפיק בקרוב. פולדר כזה יוצר מעין באז לקראת האירוע עצמו, ומגדיל את כמות האנשים שיגיעו.
  3. מבצע או קידום מכירות ניתן למשל לצאת במבצע במטרה לקדם מוצר מסוים או שירות ספציפי שהתחלתם לשווק.

מיהו קהל היעד שלנו בעיצוב פולדר?

בדומה לעיצוב ברושור, עיצוב רול אפ או אפילו באנרים, לפני שאתם בוחרים את העיצוב לפולדר שלכם, הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר למי הפולדר מיועד, כלומר לאיזה אוכלוסייה הוא פונה. מאחר ומדובר בכלי פרסומי שיווקי, כדי שבאמת תפיקו את המטרות מהפולדר ותגיעו לאנשים שהפרסום בו רלוונטי עבורם, חשוב שתגדירו ראשית מי הם אותם אנשים.

 

האם מדובר בזוגות צעירים, בילדים עד גיל 6, אולי בבני נוער, באימהות המתגוררות באזור המרכז, או בגברים לפני היציאה לפנסיה? כדי שתדעו מי קהלי היעד שלכם, עליכם לבצע סוג של מחקר שוק קצר, מפני שכל קהל יעד מוגדר בצורה שונה ויש להתאים את עיצוב הפולדר לפיו.

 

צבעים, כיתוב, מלל

שלושת האלמנטים הללו ישפיעו באופן ישיר על איכות הפולדר. לכן, חשוב לתכנן את העיצוב שלו בקפידה, לבדוק מה הצבעים שמתאימים, איזה מסרים אנחנו רוצים להעביר ואיך אנחנו רוצים שהדברים יוצגו.

 

בחירת משרד לעיצוב גרפי לעיצוב פולדר

 

אם עדיין אין לכם סטודיו לעיצוב גרפי, כדאי שתדעו שהסטודיו יוכל לסייע לכם לא רק בעיצוב פולדר, אלא גם במגוון רחב של מוצרים נוספים המשלבים עיצוב והדפסה. בנוסף, במידה ועדין לא בחרתם אסטרטגיה שיווקית ומיתגתם את העסק שלכם, זה בהחלט הזמן לעשות את זה. ובכל מקרה, חשוב לבחור חברה מקצועית שאתם סומכים עליה, שכן לבניית מיתוג עסק חשיבות אדירה להצלחתו בהמשך!

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב ברושור למוצרים ושירותים

עיצוב ברושור בשנים האחרונות, חל שינוי של ממש בתחום הדפוס. היום, ניתן לשדרג את כל התהליך השיווקי והפרסומי של העסק שלנו עם