על מיתוג עסקים ועיצוב

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מיתוג לעסקים – איך ממתגים עסק?

אנו חיים בעידן שבו מרבית המידע אותו אנו שואבים או נחשפים אליו מגיע אלינו דרך אמצעים דיגיטליים בין אם זה דרך הרשתות החברתיות, אפליקציות בהן אנו פעילים, חיפוש במנועי החיפוש ושימוש במכשירים אלקטרוניים שונים. במקביל, יותר ויותר חברות ועסקים מרחיבים את הפעילות שלהם ומשלבים אותה במדיה הדיגיטלית. זו רק אחת הסיבות שהופכת מיתוג לעסקים לאחד התהליכים הכי חשובים בהם עלינו להשקיע את הזמן, האנרגיה ושאר המשאבים של הארגון. בפוסט הבא בחרנו בקצרה לספר לכם מה זה מיתוג לעסקים, איך הוא קשור לנושא עיצוב גרפי, ואיך גם אתם יכולים למתג את העסק שלכם.

 

מה זה מיתוג לעסקים?

מיתוג לעסקים הוא בעצם סוג של מעטפת עיצובית בה אנו מייצרים לעסק שלנו זהות ובמקביל מאפשרים לקהלי היעד השונים שלנו להבין את הקונספט ואת הערכים שעל בסיסם העסק שלנו עובד. מיתוג עסקי כולל בתוכו מגוון רחב של פעולות דרכן אנו מוציאים החוצה את הפעילות השיווקית והפרסומית שלנו.

 

למה צריך מיתוג לעסקים?

ובכן, כל מסר שאנחנו מעבירים, כל כרטיס ביקור שאנחנו מחלקים, כל פוסט שאנחנו מעלים בפייסבוק עובר ללקוחות שלנו או ללקוחות הפוטנציאליים שלנו. לצערנו, אנו לא יכולים להישאר ליד אותם לקוחות 24 שעות ביממה וללוות אותם במה הם חושבים, איך הם מרגישים ומה הם היו רוצים לשנות וכאן בדיוק נכנס לתמונה מיתוג לעסקים. הרבה פעמים אנשים נחשפים לפרסום שלנו בלי שאנחנו נמצאים שם, ולכן עלינו לבנות את התהליך בצורה מדויקת כדי שכל אחד יוכל לקרוא את המסרים שלנו בצורה הכי נכונה.

 

 

אז איך עושים את זה?

 

  1. מה אנחנו מוכרים? אחד הדברים הכי חשובים הוא להגדיר בצורה מדויקת מה אנחנו מוכרים. מה המוצרים או השירותים שאנו מציעים ללקוחות שלנו. הסוגים, הכמויות, תהליך השירות, מועד האספקה – אלו הם דברים שחייבים להיות מוגדרים לפני שבונים אסטרטגיית מיתוג לעסק שלנו.
  2. מה הייחודיות שלי? לכל עסק יש את הייחודיות ואת היתרונות והחוזקות שלו בהשוואה למתחרים. עליכם לדעת בבירור מהם היתרונות שלכם על פני המתחרים ולהגדיר אותם. אם אין לכם ייחוד, עליכם להמציא אותו.
  3. למי אני מייעד את השירותים שלי? לפי שחושבים על עיצוב ווב או עיצוב לוגו למשל, עלינו להגדיר את קהלי היעד שלנו. האם מדובר בקהל פרטי, בבתי מלון, בארגונים גדולים, במוסדות חינוך וכדומה. ניתן גם להגדיר קהלי יעד אליהם עדין לא הגענו ולכן אנו מכוונים אליהם בעתיד.

 

אחרי שעברנו את שלושת השלבים הללו, ובעזרת סטודיו לעיצוב גרפי נוכל להבין איך אנחנו רוצים להיראות, איזה צבעים ישרתו אותנו, איזה גוונים אנחנו בוחרים, על אילו ערכים אנו מבססים את התהליך השיווקי החוצה ועוד. בשלב הבא, נוכל לייעד את הקמפיין או את האמצעים דרכם אנו מוציאים את עצמנו החוצה למקומות ספציפיים בין אם זה עיתונות, טלויזיה, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, שלטי חוצות, ניוזלטרים וכדומה.

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות