עיצוב ברושור למוצרים ושירותים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עיצוב ברושור

בשנים האחרונות, חל שינוי של ממש בתחום הדפוס. היום, ניתן לשדרג את כל התהליך השיווקי והפרסומי של העסק שלנו עם מגוון רחב של תוצרי דפוס איכותיים ברמת רזולוציה גבוהה. הפעם בחרנו לספר לכם על עיצוב ברושור. בפוסט הבא נספר לכם מה זה למה הכוונה, מדוע הוא מועיל לעסק שלנו, ואיך כדאי לעצב אותו.

 

אז מה זה בכלל ברושור?

ברושור הוא מוצר הדפסה בעל רמת יוקרה מסוימת. סוג של קטלוג מוקטן. הוא שונה לגמרי מפלייר הן בהיבט העיצובי והן בהיבט התקציבי. ברושור מודפס באמצעים דיגיטליים לרוב בכמויות קטנות, אבל לא רק. נהוג להדפיס ברושור על נייר המכונה כרום במטרה ליצור בסופו של דבר מוצר שיווקי בעל מראה יוקרתי עם רזולוציה גבוהה. בתוך הברושורים יש תוכן שיווקי המאפשר לקהל היעד להבין בצורה ממוקדת את השירותים והמוצרים של אותו עסק, כמו גם עיצוב רול אפ לכנסים ואירועים עסקיים.

brochure

עיצוב ברושור – דגשים חשובים

  1. מטרה – אחד הדברים הכי חשובים שנוטים להתפספס גם בברושורים רבים הוא שבעל העסק או מנהל השיווק לא שואלים את עצמם איזו מטרה הברושור שלנו אמור לשרת. חשוב לשאול מה הברושור אמור להעביר, מה אנחנו רוצים לקדם – האם מוצרים מסוימים, האם שירות חדש, האם אירוע כמו תערוכה לדוגמא, ועוד. ברגע שנגדיר את המטרות של הברושור, יהיה לנו הרבה יותר קל בהמשך, וכך גם לא נגיע למצב שסתם בזבזנו סכום די גבוה מתקציב השיווק שלנו.
  2. קהל יעד – דגש סופר חשוב. עלינו להגדיר באופן ספציפי את קהל היעד או קהלי היעד שלנו דרך הברושור, כפי שעושים בתהליך מיתוג חברות. אם למשל אנחנו משווקים בברושור מוצרים לגני ילדים, קהל היעד שלנו הוא גננות או מנהלות גן.
  3. שפה – גם את השפה והניסוחים בברושור, עלינו להתאים לקהלי היעד שלנו. לצורך הדוגמא, פניה למנכל“ים של חברות הייטק תהיה שונה מבחינה ההתנסחות בהשוואה לבני נוער, למשל. כאן גם נכנס לתמונה כל הנושא של עיצוב הברושור, שכן עליו להתאים לקהל היעד שלנו.
  4. איך הברושור ייראה – חשוב להחליט מה יהיה הגודל של הברושור, מה יהיה סוג הנייר עליו נדפיס את הברושור, כמה קיפולים יהיו בו, איך הוא יהיה מבחינת הצורה שלו (מלבני, מרובע, עגול או בצורה אחרת), באיזה צבעים הוא יהיה מעוצב על ידי מעצב או מעצבת גרפית, וכדומה.

 

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא להתאים את המסרים שאנחנו רוצים להעביר לצורה, לצבע ולסגנון של הברושור.

איך בוחרים חברה לעיצוב ברושור?

בדרך כלל כל חברה או סטודיו לעיצוב גרפי, מתמחה גם בעיצוב ברושורים. מה שכן חשוב לשים אליו לב הוא שהחברה שאנחנו בוחרים גם תדע לייעץ לנו בהיבט השיווקי ולסייע לנו בתהליך העיצוב עצמו. שימו לב שאתם מתאימים את תהליך העיצוב לתקציב מסוים, וכי מתקיימת עמידה בלוחות הזמנים שלכם!

הנקראים ביותר

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי לכל עסק בעלים של עסק קיים, ועדיין אין לכם לוגו שאומר ”זה אנחנו“? פותחים עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

סטודיו לעיצוב ומיתוג בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים

מעצבת גרפית למיתוג העסק

מעצבת גרפית כשאנו נמצאים בתהליך של בחירת מעצבת גרפית למיתוג העסק שלנו, חשוב לבחור מישהי שאנחנו מתחברים אליה, כלומר שיהיה לנו איזשהו

עיצוב פולדר לעסקים

 שמים את העסק על המפה עם פולדר מעוצב אנו חיים בעידן שבו לשיווק העסק שלנו יש תפקיד חשוב ומרכזי בהיבט התחרותי. המשמעות