סטודיו מאיה

כרטיס הביקור הדיגיטלי –
מקפצת SEO?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חלופה מודרנית לכרטיס הביקור המסורתי מנייר. למעשה, זהו מיני אתר שבו המסרים ממוקדים עם מעט מאד תוכן (ביחס לאתר) כך שהלקוחות פחות מבולבלים ויכולים להתמקד בתוכן שחשוב לכם להעביר להם באמת.

בכרטיס יש את כל המידע הרלוונטי כדי להניע לקוחות לפעולה החל מכפתורי התקשרות ליצירת קשר, הוספה לאנשי הקשר, כפתורי רשתות חברתיות, מפרט שירותים תמונות, המלצות ועוד. ניתן כמובן לעצב אותם בהתאמה אישית שכוללת, צבעים וגופנים שונים, מה שהופך אותם לכלי יעיל למטרות מיתוג ושיווק וקידום.

דבר מדהים שאפשר לעשות באמצעות הכרטיס הוא כפתור להוספת איש הקשר בניידים של הלקוחות. על ידי לחיצה אחת, כל הפרטים שחשובים לכם, יופיעו  בלחיצת כפתור אחת בנייד של הלקוחות שלכם.

מהם היתרונות העיקריים של כרטיסי הביקור הדיגיטליים?

ראשית, הם חסכוניים. כרטיסי הביקור הדיגיטליים אינם דורשים עלויות הדפסה או דמי משלוח מה שהופך אותם לפתרון אידיאלי עבור עסקים קטנים או סטרטאפים עם תקציבי שיווק מוגבלים. בנוסף, אין צורך להדפיס מחדש מאות כרטיסים כשהטייטל משתנה או פרטי הקשר – אפשר בשניות לעדכן את כרטיס הביקור הדיגיטלי ולהמשיך לשתף עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

שנית, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם ידידותיים לסביבה. עם יותר ויותר עסקים שמחפשים דרכים להפחית את הפגיעה בטבע, כרטיסי הביקור הדיגיטליים מציעים אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לכרטיסי נייר מסורתיים.

שלישית, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם בהתאמה אישית. בעלי עסקים יכולים לכלול צורות שונות של מידע ליצירת קשר, כולל מספרי טלפון, כתובות דוא"ל ורשתות חברתיות, המאפשרים ללקוחות להתחבר בקלות עם העסק בפלטפורמה המועדפת עליהם.

בנוסף ליתרונות אלו, כרטיסי הביקור הדיגיטליים יכולים ממש לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם. על ידי הכללת מילות מפתח רלוונטיות וקישורים נכנסים לאתר שלכם, בעלי עסקים יכולים לשפר את דירוג מנועי החיפוש (SEO) שלהם ולהוביל יותר תנועה לאתר שלהם. אני אסביר:

אחד הדברים הכי חשובים שכדאי לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שהכרטיס מהווה מקפצה לקידום ה-SEO. הסיבות העיקריות:

נוכחות דיגיטלית מוגברת
גם אם יש לכם אתר תדמית / חנות וגם אם עדיין לא, עם כרטיס ביקור דיגיטלי יש לכם נוכחות דיגיטלית נוספת מחוץ לאתר שלכם או לפרופיל המדיה החברתית שלכם. כך, החשיפה לקהלי יעד גדלה, כאלו שאולי לא הייתם מגיעים אליהם לולא כרטיס ביקור דיגיטלי.

קישורים נכנסים (Backlinks)
בכל פעם שמישהו נכנס ללינק וגולש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, נוצר קישור נכנס לאתר שלכם. קישורים נכנסים הם גורם חשוב בקידום אתרים, מכיוון שהם מאותתים למנועי החיפוש שאתרים אחרים מוצאים את התוכן שלכם בעל ערך ושווה לקשר אליו.

SEO מקומי
בחיבור הכרטיס למיקום פיזי של העסק, מנועי החיפוש יכולים לקשר את העסק שלכם לשאילתות חיפוש מקומיות רלוונטיות.

מובייל פירסט
גוגל הצהירה שאופטימיזציה לנייד היא גורם משמעותי לדירוג SEO. כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם לנייד יכול לשפר את ה-SEO הכללי שלכם

סיכום
יש כל כך הרבה יתרונות לכרטיסי הביקור הדיגיטליים וביחד למחיר הנמוך, התמורה כה רבה. הכרטיסים חסכוניים, ידידותיים לסביבה, בהתאמה אישית והכי חשוב – יכולים להקפיץ את העסק שלכם מבחינת הקידום האורגני.

שיחת ייעוץ אישית לאיפיון הצורך בכרטיס הביקור הדיגיטלי

בעידן של אחרי הקורונה, קל לנו לשכוח את הערך של מפגש פנים אל פנים. לשמחתי, לא מעט מכם עדיין מבקשים פגישה אישית ואני מזמינה אתכם להיפגש איתי באיזור פרדס חנה – כרכור. נשב לקפה איכותי ונדבר על בניית האתר שלכם, על העלויות וכל מה שדרוש מכם וממני כדי לבנות אתר מקצועי ואיכותי. והכי חשוב, נוודא שיש חיבור אישי ועסקי טוב שילווה אותנו בתהליך משותף עד להצלחת האתר.

ולאלו מכם שגרים רחוק יותר, אל דאגה – אני שמחה לתאם פגישת זום כדי שנוכל עדיין לשוחח פנים אל פנים, גם אם אנחנו לא באותו חדר.

אז בין אם אתם חובבי פגישות אישיות או מעדיפים פגישת ZOOM, בואו נתאם פגישת יעוץ. להצלחת הפגישה, אני מציעה בחום להתרשם ממגוון החבילות המוצעות לבניית אתרים

אתר זה מאובטח באמצעות reCAPTCHA וגוגל בכפוף למדיניות פרטיות ו- מדיניות שימוש.
Scroll to Top

האתר יעלה בקרוב מאוד...

האתר יעלה בקרוב מאוד...